2010-03-12

Ny sida igen!

Ja, efter som den förra sidan fick ett så bejublat mottagande skapade jag raskt en till. Denna kallas "Fångster och rekord". Här tänkte jag att vi visar vilka fiskar vi fångat och de tre största för varje art. Jag la in några av mina rekord. Om någon fått större så är det bara att flytta ner mina eller helt knuffa bort dem ur listan. För en del arter har vi ju kanske massor av fina kort, t ex havsöring. Då tycker jag att det var snyggt att skapa ett bildspel där. Det är lite krångligt att förklara hur jag gjorde det, men säg till så skapar jag dem. Då är det sedan bara att lägga in fina bilder i rätt mappar på Picasa så syns de i bildspelet sedan. I dessa bildspel tycker jag att vi skall visa fina bilder överlag på arterna och inte bara rekordfiskarna. Så att det blir lite av en artpresentation. Åsikter om dessa förändringar?

//Robert "Webbmaster" Rådén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar