2010-03-11

Ny sida?

Tjenare alla Feskebloggare. Jag har ett förslag på en ny "undersida" kallad "Fiskedagbok". I inläggen här på första sidan skriver vi ju om allt möjligt, men om man vill kolla hur fisket varit på sistone så kan det ju bli lite krångligt att hitta det senaste inlägget som berör just detta. Om vi då skriver om våra fisketurer under "Fiskedagbok" och alltid bygger på längst upp på sidan så blir det ju jättelätt att se de mest aktuella rapporterna från våra fisketurer. Som ett exempel på hur det skulle kunna göras la jag in en rapport från när jag och farsan fiskade sill utanför Lilleby i vintras.

Men det behöver ju inte vara så långt för att vara intressant. en kort kommentar i stil med:

2010-04-20 Kände på öringen ikväll.
 Det var dött vid Krossholmen, vattnet väldigt murrigt men såg att borstmasken börjat leka.

Kan ju vara väldigt intressant sen blir det ju alltid lite trevligare om man slänger med ett foto elle två (tycker jag i alla fall). Som vanligt är det ju alltid bra att bara lägga en liten notis i ett inlägg på första sidan om vart man uppdaterat med ny info. Att man lagt till på "undersidorna" syns ju inte på första sidan.

Detta var ett litet förslag, åsikter?

Ha det gött!
//Robert

4 kommentarer:

  1. klockrent, jag försöker med en litet reportage om thailand?

    //grini

    SvaraRadera
  2. Nu skall jag inte vara på det viset, men det tycker jag nog skall ligga under rubriken fiskeresor. Eller skall vi skippa fiskeresor helt? Samtidigt så är det ju lite skilda saker... vi får snacka om det :) För ett resereportage från Thailand vill vi se snarsat!
    //Robert

    SvaraRadera
  3. Fiskedagbok, låter bra o Boss Grini jag väntar på diit reportage om Thai.

    Ha d gött! Peace out!

    //If

    SvaraRadera
  4. Räven raskar över isen, så hur e det med pimpelfisket då?

    Mvh Pimplarn

    SvaraRadera